Τί μάθαμε από τις επαγγελματικές μας αποτυχίες

What we learnt from our work fails

Τα λάθη είναι ανθρώπινα, ειδικά στον επαγγελματικό τομέα. Έξι πετυχημένες γυναίκες μάς αποκαλύπτουν πώς κατάφεραν να τα αντισταθμίσουν...

Γίνε το άτομο που επιλύει τα προβλήματα

"Συνήθιζα να εντοπίζω τί πήγαινε στραβά και να ενημερώνω τους υπεύθυνούς μου σχετικά, αλλά ξεχνούσα να βρω έναν τρόπο για να θέσω σωστά το ζήτημα. Τα αφεντικά ενδιαφέρονται για λύσεις, όχι για προβλήματα, και θα σε εκτιμήσουν και θα σε θυμούνται αν είσαι εσύ αυτή που βρίσκει μία καλύτερη προσέγγιση και δεν εκθέτει τα λάθη των άλλων."

Chloe Macintosh, συν-ιδρύτρια τού made.com και σχεδιαστική σύμβουλος στο Soho House & Co

Μην πατήσεις "αποστολή"

"Tο email έχει φέρει επανάσταση στον εργασιακό χώρο, αλλά η πραγματικότητα είναι πως είναι πολύ εύκολο να "κρυφτείς" πίσω από τα emails. Συνειδητοποίησα πως όταν επέλεγα τις συναντήσεις κατά πρόσωπο ή όταν σήκωνα το τηλέφωνο, συχνά είχα μία καλύτερη συζήτηση, "έχτιζα" χρήσιμες σχέσεις και συνήθως ανακάλυπτα πως κέρδιζα κάτι πιο χρήσιμο από τη συνομιλία."

Gaby Bell, υπεύθυνση στο M&C Saatchi

Επανέλαβε μετά από εμάς: "Όχι"

"Πάντα έλεγα "ναι" στις εργασίες, ανεξάρτητα από το πόσες άλλες διορίες είχα, και "πνιγόμουν". Όσο αποκτούσα περισσότερη αυτοπεποίθηση σχετικά με τις ικανότητές μου, αποκτούσα το κουράγιο να το παραδεχτώ όταν δεν μπορούσα να τα κάνω όλα μόνη μου. Αντί να καταλήγω σε μία αποτυχία, κέρδιζα την απαραίτητη υποστήριξη."

Catherine Thomas, διευθύνων στέλεχος στη δικηγορική εταιρεία Vardags

Έλεγξε ξανά και ξανά

"Εργαζόμουν σε ένα θεατρικό πρακτορείο όταν έδωσα τη διεύθυνση τού σπιτιού ενός αρκετά διάσημου πελάτη σε κάποιον που έλεγε ότι καλούσε από ένα γνωστό πολυκατάστημα. Αποδείχθηκε πως ήταν ένα ψεύτικο τηλεφώνημα από ένα θαυμαστή, ο οποίος μετά κατασκήνωσε έξω από το σπίτι του. Αυτό μου δίδαξε ότι δεν πρέπει ποτέ να υποθέτεις τίποτα - ποτέ δεν μπορεί να υπάρξει υπερβολική προσοχή στη λεπτομέρεια."

Amanda Berry, διευθύνων στέλεχος στα Bafta

Μίλα

"Δε μιλούσα αρκετά, καθώς δεν πίστευα πως οι ιδέες μου ήταν αρκετά καλές. Έμαθα πως το να μοιράζεσαι τις ιδέες σου αποτελεί κλειδί στο να δείξεις ότι μπορείς να ανταπεξέλθεις."

Kerry Bannigan, CEO στη Nolcha, ένα διαφημιστικό πρακτορείο

Να θυμάσαι τί αξίζεις

"Στην πρώτη μου δουλειά, αισθάνθηκα πως χρωστούσα ευγνωμοσύνη στη γυναίκα που με προσέλαβε και εκείνη το εκμεταλλεύτηκε αυτό, δίνοντας μου μη ρεαλιστικό φόρτο εργασίας ενώ με χρησιμοποιούσε ακόμα και για να της προσέχω τα παιδιά δωρεάν. Αν κάποιος σε προσλαμβάνει, είναι επειδή προσθέτεις κάτι στο κέρδος του ή στην αποδοτικότητά του. Αξίζεις να βρίσκεσαι εκεί, οπότε θέσε όρια."

Afua Hirsch, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων και εκπαίδευσης στο Sky News

Και 5 φράσεις που πρέπει να αποβάλεις αμέσως

  1. "Δε μου αρέσει" Υποδεικνύει ότι είναι προσωπικό, όχι επαγγελματικό
  2. "Υποθέτω πως…" Θέλεις να εμπνεύσεις εμπιστοσύνη; Να ακούγεσαι αποφασιστική
  3. "Όσο το δυνατό συντομότερα" Δίνε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες
  4. "Θέλω" Τόνισε πως είναι ανάγκη τής εταιρείας, όχι δική σου
  5. "Συγγνώμη" Αυτό θέτει έναν αρνητικό τόνο από την αρχή




Θα χαρούμε να ακούσουμε και τα δικά σας σχόλια!

comments powered by Disqus